Met je Member/Season/Business Card kan je in het stadion betalen voor drank, eten, merchandising, etc. Je kan deze Card zelf online opladen door deze eenvoudige stappen hieronder te volgen.

Je kan ook in het stadion opladen, maar om wachtrijen te vermijden raden we iedereen aan om dit zelf reeds thuis te doen!

 

Weet je niet of er nog drankwaarde staat op je oude kaart?

  • De Season Cards van vorig seizoen (2016-2017) behouden hun drankwaarde. Je kan dit dus nog zonder problemen opmaken. Deze Season Card verschaft je natuurlijk géén toegang tot het stadion!
  • De Member Cards die op naam staan behouden hun waarde. Je kan deze blijven opladen en gebruiken indien je wenst.
  • De anonieme Member Cards (waar dus geen naam op gedrukt staat), hebben aan het einde van het seizoen 2016-2017 reeds hun waarde verloren.

 

Opgelet: omwille van de bouwwerken kan er soms een probleem met de server optreden waardoor je stap 5 niet te zien krijgt. Probeer dan later gewoon opnieuw!

2. Meld je aan met je account. (groene kader hierboven)

3. Ben je je wachtwoord vergeten? Stel dit dan opnieuw in via deze link (of op de link in de rode kader).

4. Klik bovenaan op ‘Cashless

5. Vul je kaartnummer in (rechts onderaan je Card) en klik op ‘Balance’.

6. Je ziet je saldo in de groene balk. Als je wil opladen, vul dan het gewenste bedrag in en klik op ‘Opladen’.

7. Kijk je gegevens na en klik op ‘Ga Verder’ onderaan.

8. Als betaalmethode is in deze fase de enige keuze ‘Paybox’. Klik op ‘Selecteer betaalmethode’.

9. Hier kan je wel je eigen betaalmethode kiezen. Je kan kiezen tussen Bancontact/Mister Cash, VISA en MasterCard. Maak je keuze en klik op ‘Betaal.’

10. Je gaat nu naar het betaalscherm waar je de betaling kan afronden. Het saldo zal snel op je Card staan.

Veelgestelde vragen over de abonnementen 2017-2018

De nieuwe Season Cards worden zonder consumptiewaarde geleverd. De drankwaarde op je oude Season Card (2016-2017) blijft erop staan. Je kan je oude Season Card dus niet meer gebruiken als toegangsbewijs, maar wel als ‘drankkaart’.

Als je Member Card gepersonaliseerd is (die kan je laten doen in de Fan Shop), blijft de consumptiewaarde gelden. Als je Member Card gepersonaliseerd is (wanneer er dus géén naam op staat), is je consumptiewaarde vervallen. De consumptiewaarde van niet-gepersonaliseerde Member Cards aan het einde van elk seizoen vervallen.
Als je je Member Card wil laten personaliseren in de Fan Shop, doe dit dan aub na de drukte van de abonnementenverkoop!

Als je meerdere accounts hebt, kan dit problemen geven bij het verlengen van je abonnement. Volg deze stappen om meerdere accounts te koppelen:

  • Stuur een foto van uw abonnement naar info@rafc.be.
  • Vermeld daarbij uw volledige naam en het e-mailadres dat u wil gebruiken voor uw online activiteiten van RAFC (abonnement verlengen, consumptiewaarde opladen, ticket kopen, etc.)
  • We helpen u verder via mail. Hou er rekening mee dat het seizoensbegin voor onze medewerkers een erg drukke periode is. Een antwoord op uw mail kan even op zich laten wachten.
  • Wanneer we uw account in orde hebben gemaakt, vragen we u uw gegevens zelf online te checken en te updaten. Uw account vindt u via deze link onder ‘Account’.

Dat spreekt voor zich! Een volledig up-to-date account is van groot belang voor de correcte afhandeling van uw abonnement. Deze adresgegevens worden immers ook gebruikt bij het verzenden van je abonnement. Check dus zeker je account wanneer je je abonnement aan het verlengen bent!

Ja, als je snel handelt en een gepersonaliseerde Member Card hebt wel. Er zijn bepaalde infopunten in het stadion waar je na het verlies van een kaart, deze kan blokkeren. Een mail naar info@rafc.be kan je ook helpen. Van zodra het verloren abonnement geblokkeerd is, kan het saldo op een nieuwe kaart gezet worden.

Dit systeem is dus vergelijkbaar met Card Stop: als je het verlies snel meldt kan je het saldo op een andere kaart laten zetten, en de oude kaart laten blokkeren. Let wel: zolang de kaart niet geblokkeerd is, kan het saldo worden gebruikt.

Je bent altijd veiliger als je je Member Card hebt laten personaliseren in de Fan Shop. Zo kunnen mensen die de Member Card vinden deze inleveren en wij de rechtmatige eigenaar contacteren.

Alle aankopen in het stadion kunnen alleen gedaan moeten worden met een Season Card, Business Card of Member Card. Je kan deze kaarten opladen met consumptiewaarde aan de oplaadpunten, die verspreid in het stadion geïnstalleerd zijn. Maar je kan dit ook thuis opladen, via deze link! Zo vermijd je dat je moet aanschuiven aan de oplaadpunten.

Opgelet: online opladen kan alleen als je Member Card gepersonaliseerd is, d.i. gekoppeld is aan je account. Dit kan je laten doen in de Fan Shop.

Nee, de Member Cards worden niet opgestuurd maar moeten worden opgehaald in de Fan Shop. Zo kunnen we deze ook meteen personaliseren.

Als je een Member Card ophaalt in de Fan Shop is deze gratis. Je dient alleen € 10 consumptiewaarde op te laten, zodat je er meteen mee aan de slag kan bij de volgende thuiswedstrijd (of in de Fan Shop)!

Als je een Member Card in het stadion koopt (€ 1), moet je ook eerst verplicht € 10 opladen. Opgelet: blanco kaarten verliezen de waarde op hun Member Card na afloop van het seizoen! Je kan je blanco Member Card laten registreren in de Fan Shop om de waarde te behouden.

Vanaf het moment dat je iets (ticket, drank, eten, merchandising, VIP-pakket,…) wil kopen, moet je een persoonlijke kaart hebben. Dit kan een Member Card, Business Card of Season Card zijn. Je houdt die ook best persoonlijk bij, want je spaart met elke aankoop loyalty-punten op de naam die op de kaart staat.

Je hebt dus een Member Card nodig als:
– je geen abonnement hebt maar wel iets wil consumeren in het stadion.
– je af en toe uitgenodigd wordt in een business-formule en iets wil consumeren.
– je een abonnement krijgt van het bedrijf, dat niet op jouw persoonlijke naam staat. Anders kan je geen loyalty punten sparen.