Handleiding Verlenging Season Cards

Lees eerst aandachtig deze procedure voor je aan de slag gaat met je verlenging!

1. Van 11 juni tot en met 24 juni kunnen onze bestaande abonneehouders hun abonnement online hernieuwen. In deze periode kunnen zij ook hun plaats veranderen naar een vrije plaats (indien mogelijk, er zijn enkel vrije plaatsen op Tribune 1).

De volgende periode is van 25 juni tot 1 juli. Dan kunnen onze bestaande abonneehouders een upgrade aanvragen. Ook tijdens deze periode behoort wisselen van plaats nog tot de mogelijkheden. Zij kunnen dan bv. hun abonnement van Tribune 3 upgraden naar Tribune 1.

Vanaf 2 juli start de vrije verkoop van de overige plaatsen, let op want deze plaatsen zijn beperkt.

2. Het verlengen van abonnementen zal volledig online gebeuren. Alleen fans met een speciale regeling (begeleiders van personen met een beperking) moeten langskomen in de Ticket Corner.

3. Ga nu naar deze link.

4. Meld u aan met uw e-mailadres. (groene kader hierboven)

5. Ben je je wachtwoord vergeten? Stel dit dan opnieuw in via deze link (of op de link in de rode kader).

6. Problemen om in te loggen? Mail dan een foto van uw abonnement van 2017-2018 naar ticketing@rafc.be en vermeld daarbij uw volledige naam en e-mailadres dat u heeft gebruikt om in te loggen. We helpen u verder via mail zodat u vanaf dan uw abonnement zelf online zal kunnen verlengen.

7. Aangemeld? Mooi zo! Ga dan nu naar ‘Account’ en kijk alle gegevens goed na. De adresgegevens die in uw account staan worden later gebruikt om het abonnement op te sturen. Je kan deze gegevens ook NA het verlengen nog aanpassen. Zolang ze maar vóór 1 juli 2018 aangepast zijn.

8. Klik nu op ‘Tickets’ in het menu. Zo gaat u terug naar het beginscherm.

9. Onder ‘Mijn Bestellingen’ (rechts) ziet u uw abonnement 2018-2019 gereserveerd staan. Klik op het abonnement.

10. Klik op de knop ‘Onbetaalde reservering betalen’ en ga over tot de betaling van je abonnement. De betaling kan via verschillende vormen van online bankieren gebeuren. Na betaling ontvang je een betalingsbewijs per mail. Hou dit bewijs goed bij.

OPGELET: als u te lang wacht of tijdens de procedure teruggaat, kan het systeem in sommige browsers vastlopen en een foutmelding geven. Gelieve het dan na een uurtje opnieuw te proberen en de procedure in één keer af te ronden.

11. U ontvangt een bevestigingsmail. Hou deze goed bij!

12. Alle abonnementen zullen worden opgestuurd om lange wachtrijen in de Ticket Corner te voorkomen.

13. Alles gelukt? Proficiat en welkom! Dubbelcheck zeker nog eens je account, want de abonnementen worden opgestuurd naar het adres dat vermeld staat in je account!

Niet gelukt? Als je problemen hebt met het verlengen kan je een mail sturen naar ticketing@rafc.be. Gelieve volgende gegevens mee te sturen in de mail:

1) een foto van uw huidige abonnement 2017-2018,

2) een screenshot van waar het fout loopt en

3) uw volledige naam en het e-mailadres waarmee u inlogt.