Handleiding Verlenging Season Cards

  • Vanaf maandag 3 juni 12u tot en met vrijdag 28 juni kunnen alle abonneehouders die een abonnement hadden voor Play-Off 1 van het seizoen 2018-2019 hun abonnement verlengen.
  • Voor alle abonneehouders van Play-Off 1 hebben wij een reservatie voorbereid die behouden blijft tot en met 28 juni, dus er is voldoende tijd om je abonnement te verlengen.

 

Ik wil mijn abonnement online verlengen (3 stappen)

Stap 1 : Inloggen en abonnement bevestigen

  • Log in met je username (emailadres) en wachtwoord.
  • Bij je bestellingen heeft RAFC reeds een reservatie voorbereid voor volgend seizoen op dezelfde zitplaats.

Stap 2 : Online betalen en bevestigingsmail

  • Betaal online je abonnement voor volgend seizoen.
  • Zodra de betaling is ontvangen door RAFC, krijg je een bevestigingsmail en staat je order geregistreerd als ‘valid’.

Stap 3 : Abonnement persoonlijk afhalen aan RAFC ticket corner mét identiteitskaart

  • Als laatste stap dien je je persoonlijk abonnement te komen afhalen aan de RAFC Ticket Corner (rechts van de hoofdingang).
  • Bij het afhalen zullen wij van iedere abonnementhouder de identiteitskaart inlezen en een profielfoto maken. Dit om de veiligheid op de Bosuil site nog verder te verbeteren.
  • Neem dus zeker je identiteitskaart mee naar de Ticket Corner. Dit geldt ook voor kinderen dus breng zeker ook de kids-ID mee (voor kinderen jonger dan 12 jaar).
  • Onze ticket corner is in juni op volgende momenten geopend:
    • 5, 6, 7 juni van 12u00 – 18h00
    • 12, 13, 14 juni van 12u00 – 18u00
    • 19, 20, 21 juni van 12u00 – 18u00
    • 26, 27, 28 juni van 12u00 – 20u00

Zodra de competitie gestart is, bezorgen wij iedere abonneehouder nog een leuke RAFC attentie op je thuisadres.

 

LET OP: Wil je online verlengen, maak dan gebruik van een desktop of laptop, niet alle tablets of mobiele telefoons zijn geschikt.

LET OP: Onderbreek je online betalingspoging niet. Dus klik ook niet terug naar de vorige pagina. Anders moet je opnieuw beginnen en dan kan het even duren vooraleer het systeem dat weer toelaat.

LET OP: Wens je een factuur? Vraag die aan bij het afhalen van je abonnement aan de Ticket Corner. De factuur wordt dan per mail nagestuurd.