Business Seats & VIP Hospitality

Comfortabel voetbalgenot voor u en uw relaties

Onze Business Card formules

Royal Antwerp FC is dé plaats bij uitstek om het aangename aan het nuttige te koppelen. In dit geval: genieten van gastronomie en voetbal combineren met netwerken en uw zakelijke relaties onderhouden. We verwelkomen elke thuiswedstrijd honderden zaakvoerders van Antwerpse bedrijven op de Bosuil. U heeft alvast één ding gemeenschappelijk: uw liefde voor de Great Old!

Maak uw medefans tot partners en onze toeschouwers tot uw klanten. Een Business Card nemen is alvast een eerste stap om uw zaak aanwezig te laten zijn in het meest vibrante zakennetwerk van België!

We maken een onderscheid in prijzen en locaties, zodat elk bedrijf een formule op maat kan vinden.

Eretribune 1C

€990,-
  • €450,- (T1B)
  • €500,- (VIP Access)
  • €500,- waarde wordt volledig op uw betaalkaart gezet

Eretribune 1B

€1200,-
  • €700,- (T1C)
  • €500,- (VIP Access)
  • €500,- waarde wordt volledig op uw betaalkaart gezet

Business Seats

€1500,-
  • €1000,- (T4)
  • €500,- (VIP Access)
  • €500,- waarde wordt volledig op uw betaalkaart gezet

Business Card Prijzen

AVT Tribune (T1)
Vak B Vak C
Volwassenen €450,00 €700,00
Senior +65 €450,00 €700,00
Jeugd 16-21 jaar €450,00 €700,00
Kids RAFC -16 jaar €100,00 €700,00
Andersvalide (66%)
Familie (2 volw + 4 kids)
Bestel Business Card online
Business Seats (T4)
Vak Z 1-4
Volwassenen €1.000,00
Senior +65
Jeugd 16-21 jaar
Kids RAFC -16 jaar
Andersvalide (66%)
Familie (2 volw + 4 kids)
Bestel Business Card online

Veelgestelde vragen

Deze twee abonnementsformules gelden voor alle reguliere wedstrijden van de Proximus League 2016-2017. Ook de (mogelijke) play-downs vallen onder dit abonnement.

De (mogelijke) finalewedstrijden of de wedstrijden in Play-Off 2 vallen onder aparte formules, die ten gepaste tijde bekendgemaakt zullen worden. Als houder van een Season Card of Business Card zal je wel steeds voorrang hebben bij het bestellen van de formules voor de finalewedstrijden of Play-Off 2, én bij het bestellen van de abonnementen van volgend seizoen!

Ja, als je snel handelt wel. Er komen bepaalde infopunten in het stadion waar je na het verlies van een kaart, deze kan blokkeren en het saldo op een nieuwe kaart kan laten zetten. Dit systeem is vergelijkbaar met Card Stop. Als je het verlies snel meldt kan je het saldo meteen op een andere kaart laten zetten, en de oude kaart vanop afstand laten blokkeren. Let wel: zolang de kaart niet geblokkeerd is, kan het saldo worden gebruikt.

Alle aankopen in het stadion kunnen alleen gedaan moeten worden met een Season Card, Business Card of Member Card. Je kan deze kaarten opladen met consumptiewaarde aan de oplaadpunten, die verspreid in het stadion geïnstalleerd zijn. Maar je kan dit ook thuis opladen, via deze link! Zo vermijd je dat je moet aanschuiven aan de oplaadpunten.

Opgelet: online opladen kan alleen als je Member Card gekoppeld is aan je account. Dit kan je laten doen in de Fan Shop.

Je kan deze formules in onze ‘goeie ouwe’ Fan Shop bestellen, maar ook online! We raden iedereen aan om dit online te doen (via deze link), zodat wachtrijen in de Fan Shop tot een minimum beperkt kunnen blijven. De Cards die na de zomer besteld worden, dienen wel opgehaald te worden in de Fan Shop en worden niet opgestuurd.

Nee. Als u een abonnement (= Business Card) neemt, zitten alle voordelen van de Member Card ook in uw Business Card. In dit geval heeft u dus geen Member Card nodig.

Als u graag mensen ontvangt op de Bosuil, is het zeker nuttig om hen een Member Card te laten nemen. Zo kunnen zij drankwaarde aanschaffen en loyalty-punten opsparen met hun aankopen.

Opgelet: dit kan enkel met gepersonaliseerde Member Cards. Blanco Member Cards kunnen wel gebruikt worden om te betalen, maar niet om loyalty-punten mee te sparen. Aan het einde van het seizoen worden de blanco Member Cards ontdaan van hun waarde. Het koppelen van een Member Card met een account  kan gebeuren in de Fan Shop.

De toegang tot het stadion wordt geregeld met een draaipoortsysteem. Zodoende kan RAFC beter instaan voor de toegangscontrole, en betere checks verrichten. Het garandeert bovendien dat er geen mensen zonder ticket in het stadion kunnen komen. Als je geen Season Card hebt, dien je je ticket te scannen aan de draaipoort. Ook via smartphone kan je ticket gescand worden.

Als je een Season of Business Card in de zomerperiode aankoopt, wordt deze (aangetekend) opgestuurd. Let er daarom zeker op dat de adresgegevens in je account correct zijn!

Season of Business Cards die na de zomerperiode worden aangekocht, kunnen worden opgehaald in de Fan Shop.

Vanaf het moment dat je iets (ticket, drank, eten, merchandising, VIP-pakket,…) wil kopen, moet je een persoonlijke kaart hebben. Dit kan een Member Card, Business Card of Season Card zijn. Je houdt die ook best persoonlijk bij, want je spaart met elke aankoop loyalty punten op de naam die op de kaart staat.

Je hebt dus een Member Card nodig als:
– je geen abonnement hebt maar wel iets wil consumeren in het stadion.
– je af en toe uitgenodigd wordt in een business-formule en iets wil consumeren.
– je een abonnement krijgt van het bedrijf, dat niet op jouw persoonlijke naam staat. Anders kan je geen loyalty punten sparen.

Natuurlijk. De Fan Shop blijft open om onze fans voort te helpen. Maar om wachttijden te vermijden (cfr. het seizoen 2015-2016), raden we iedereen aan om de online mogelijkheden te benutten.

Met de gespaarde loyalty-punten op je Member/Season/Business Card zal je kortingen kunnen bekomen bij RAFC, maar ook bij onze geselecteerde partners. Meer info volgt!

Bij vragen kan u contact opnemen met Sales Manager Bert Verdijck: bert.verdijck@rafc.be.