Een waaier van formules

Voetbalpassie op maat van elke fan

Kies je formule en beleef de passie

God en Klein Pierke, ze zijn allemaal even welkom op de Bosuil. Daarom werkten we verschillende abonnementsformules uit. De populaire Season Cards geven je recht op een seizoen voetbalbeleving op de Bosuil, dus die moet je hebben!

Let wel, als je geen Season Card neemt, heb je wel een Member Card nodig om tickets, drank, eten en merchandising in het stadion te kopen. Je kan op wedstrijddag niet met cash betalen.

Member card

voor bezoekers
GRATIS
  • Betalen drank & food
  • Betalen catering
  • Betalen merchandising
  • Loyalty systeem
  • Afhalen in Fan Shop

Season card

echte fans
vanaf €215,-kids vanaf €70,-
  • Betalen drank & food
  • Betalen catering
  • Betalen merchandising
  • Loyalty systeem
  • Toegang tot stadion
  • Korting bij onze partners

Business Cards

Geïnteresseerd in onze Business Cards op Tribune 1? Klik dan hier als je al een Business Card had in 2016-2017, of hier als je nieuw bent als abonnee!

Season Card Prijzen

Tribune 1 *NIEUW*
Vak 116, 117 Vak 111, 112 Vak 121, 126 Vak 113, 114, 115
Volwassenen € 500,00 € 500,00 € 650,00 € 750,00
Kinderen t.e.m. 15 jaar (leeftijd op 01/07/2017) uitverkocht uitverkocht uitverkocht uitverkocht
Personen met beperking (66%) uitverkocht uitverkocht uitverkocht uitverkocht
Rolstoelgebruikers* € 100,00 € 100,00 € 650,00 € 750,00

Aangezien Tribune 1 een volledig nieuwe tribune met een nieuwe vakindeling is, kunnen huidige abonnees voor deze tribune niet online bevestigen. Lees in deze handleiding wat je moet doen om een plaats op Tribune 1 te kiezen.

* Rolstoelgebruikers mogen op tribune 1 gratis een begeleider meenemen, indien de noodzaak daarvan kan aangetoond worden met een doktersattest. 

Maes Tribune (T2)
Vak M-N
Volwassenen € 275,00
Senior +65 (leeftijd op 01/07/2017) € 215,00
Jeugd 16 t.e.m. 21 jaar (leeftijd op 01/07/2017) € 215,00
Kids RAFC t.e.m. 15 jaar  (leeftijd op 01/07/2017) € 70,00
Personen met beperking (66%)* € 100,00
Bestel Season Card online vanaf 19/06

* Personen met een beperking mogen op tribune 2 gratis een begeleider meenemen, indien de noodzaak daarvan kan aangetoond worden met een doktersattest.

Vic Meestribune (T3)
Vak Z 1-4
Volwassenen €275,00
Senior +65 (leeftijd op 01/07/2017) €215,00
Jeugd 16 t.e.m. 21 jaar (leeftijd op 01/07/2017) €215,00
Kids RAFC t.e.m. 15 jaar (leeftijd op 01/07/2017) €70,00
Personen met beperking (66%)* €100,00
Familie (2 volw. + max. 4 kids) uitverkocht
Bestel Season Card online vanaf 19/06

* Personen met een beperking mogen op tribune 3 gratis een begeleider meenemen, indien de noodzaak daarvan kan aangetoond worden met een doktersattest.

Klaar om te beginnen?

Lees de handleiding voor het verlengen van je abonnement via deze link.

Hieronder vind je nog eens alle praktische informatie tussen de ‘Veelgestelde vragen’.

Eerder geïnteresseerd in de business-vakken op Tribune 1? Lees dan hier (als huidige abonnee) of hier (als nieuwe abonnee) meer!

Veelgestelde vragen over de abonnementen 2017-2018

Dat kan vanaf maandag 19 juni 2017 via deze link. Uw voorrangsperiode geldt tot en met 9 juli 2017.

Houders van een familieabonnement en begeleiders van personen met een beperking moeten naar de Fan Shop komen om hun abonnement te verlengen. De openingsuren van de Fan Shop vind je hier.

De verkoop van abonnementen zal volledig online gebeuren. Alleen fans met een speciale regeling (familieabonnementen en begeleiders van personen met een beperking) moeten langskomen in de Fan Shop. Deze personen werden reeds verwittigd.

Problemen met het online verlengen van je abonnement? Lees dan deze handleiding. Nog steeds problemen? Mail dan naar info@rafc.be. Gelieve volgende gegevens mee te sturen in de mail:

1) een foto van uw huidige abonnement 2016-2017,

2) een screenshot van waar het fout loopt en

3) uw volledige naam en het e-mailadres waarmee u inlogt.

 

Weet je het wachtwoord voor je account niet meer, klik dan hier en stel een nieuw wachtwoord in.

Het ziet er naar uit dat er – tot een verhoging van de capaciteit van het stadion – geen nieuwe abonnees zullen kunnen inschrijven. De huidige abonnees krijgen immers voorrang voor het beperkt aantal plaatsen dat er tijdens de bouw van Tribune 1 beschikbaar zijn. Indien er nog abonnementen over zijn, zullen deze vanaf 10 juli 2017 aangeboden worden.

Als je wil wisselen van plaats kan je dit NIET online doen. Je moet dan tussen 24 juni 2017 en 9 juli 2017 naar de Bosuil komen om een nieuwe plaats te kiezen. Als je een andere plaats wil op Tribune 2 of 3 kan dat in de Fan Shop. Als je op de nieuwe Tribune 1 plaats wil nemen, moet je een afspraak maken via deze link, naar de Bosuil komen (op het moment van je afspraak) om je plaats te kiezen en deze meteen betalen.

Eén abonnement = één account. Online kan je dus alleen je eigen plaats bevestigen.

Als je als huidige abonnee een plaats wil in de nieuwe Tribune 1, en je bv. samen met je vrienden (die ook reeds abonnee zijn) naast elkaar wil zitten, kan je enkele plaatsen tegelijk kopen. Volg deze stappen:

  • Maak een afspraak via deze link.
  • Kom naar de Bosuil op het moment van je afspraak. Kom aub NIET zonder afspraak naar de Bosuil!
  • Als je voor meerdere abonnees wil verlengen en samen wil zetten, neem dan deze gegevens van deze abonnees mee:
    • (foto/kopie van) abonnement 2016-2017
    • (foto/kopie van) identiteitskaart
    • adres
    • telefoonnummer
    • geboortedatum
    • e-mailadres

    -> Zonder al deze gegevens kan je GEEN meerdere abonnementen nemen.

  • Je kiest de plaats(en) op Tribune 1 en betaalt ze meteen. Wie eerst komt, eerst maalt. Plaatsen reserveren zonder betaling wordt niet toegestaan.
  • Nog vragen? Onze helpdesk op tribune1@rafc.be staat voor jou paraat.
  • In afwachting van de oplevering van de nieuwe tribune wijzen we andere plaatsen in het stadion toe.

Als je als huidige abonnee een plaats wil in de nieuwe Tribune 1, en je bv. samen met je vrienden (die ook reeds abonnee zijn) naast elkaar wil zitten, kan je enkele plaatsen tegelijk kopen. Volg deze stappen:

  • Maak een afspraak via deze link.
  • Kom naar de Bosuil op het moment van je afspraak. Kom aub NIET zonder afspraak naar de Bosuil!
  • Als je voor meerdere abonnees wil verlengen en samen wil zetten, neem dan deze gegevens van deze abonnees mee:
    • (foto/kopie van) abonnement 2016-2017
    • (foto/kopie van) identiteitskaart
    • adres
    • telefoonnummer
    • geboortedatum
    • e-mailadres

    -> Zonder al deze gegevens kan je GEEN meerdere abonnementen nemen.

  • Je kiest de plaats(en) op Tribune 1 en betaalt ze meteen. Wie eerst komt, eerst maalt. Plaatsen reserveren zonder betaling wordt niet toegestaan.
  • Nog vragen? Onze helpdesk op tribune1@rafc.be staat voor jou paraat.
  • In afwachting van de oplevering van de nieuwe tribune wijzen we andere plaatsen in het stadion toe.

Stamnummer 1 wil zo transparant mogelijk zijn naar haar supporters toe. Daarom laten we de abonnementen gelden voor de vijftien competitiewedstrijden én de vijf wedstrijden van Play-Off 2 (indien we die spelen). Als we Play-Off 1 spelen wordt later een toeslag aangerekend, waarvan de prijzen bekendgemaakt worden bij afloop van het reguliere seizoen.

Als je meerdere accounts hebt, kan dit problemen geven bij het verlengen van je abonnement. Volg deze stappen om meerdere accounts te koppelen:

  • Stuur een foto van uw abonnement van het seizoen 2016-2017 naar info@rafc.be.
  • Vermeld daarbij uw volledige naam en het e-mailadres dat u wil gebruiken voor uw online activiteiten van RAFC (abonnement verlengen, consumptiewaarde opladen, ticket kopen, etc.)
  • We helpen u verder via mail zodat u vanaf dan uw abonnement zelf online zal kunnen verlengen.
  • Wanneer we uw account in orde hebben gemaakt, vragen we u uw gegevens zelf online te checken en te updaten. De abonnementen worden immers opgestuurd naar het adres dat vermeld staat in uw account! Uw account vindt u via deze link onder ‘Account’.

Als je een abonnement op de oude Tribune 1 had en dit wil verlengen op de nieuwe Tribune, doe dan het volgende:

  • Maak een afspraak via deze link.
  • Kom naar de Bosuil op het moment van je afspraak. Kom aub NIET zonder afspraak naar de Bosuil!
  • Je kiest je plaats in het stadion en betaalt ze meteen. Wie eerst komt, eerst maalt. Plaatsen reserveren zonder betaling wordt niet toegestaan.
  • Wil je voor meerdere mensen abonnementen (die ook abonnee 2016-2017 waren) op de nieuwe Tribune? Neem dan volgende gegevens van alle abonnees mee:
    • (foto/kopie van) abonnement 2016-2017
    • (foto/kopie van) identiteitskaart
    • adres
    • telefoonnummer
    • geboortedatum
    • e-mailadres

    -> Zonder al deze gegevens kan je GEEN meerdere abonnementen nemen.

  • Nog vragen? Onze helpdesk op tribune1@rafc.be staat voor jou paraat.

OPGELET: In afwachting van de oplevering van de nieuwe tribune wijzen we andere plaatsen in het stadion toe.

De abonnementen worden bij je thuis bezorgd in de loop van juli 2017. Er wordt een administratiekost van €8 per abonnement aangerekend.

OPGELET: kom aub NIET naar de Fan Shop om je abonnement op te halen! Dit is niet mogelijk.

Dat spreekt voor zich! Een volledig up-to-date account is van groot belang voor de correcte afhandeling van uw abonnement. Deze adresgegevens worden immers ook gebruikt bij het verzenden van je abonnement. Check dus zeker je account wanneer je je abonnement aan het verlengen bent!

Denk je recht te hebben op een speciale voordeelformule? Lees hier meer!

  • Kinderabonnementen: t.e.m. 15 jaar. Je hebt er recht op als je op 01/07/2017 maximaal 15 jaar oud bent.
  • Jeugdabonnementen: 16 t.e.m. 21 jaar. Je hebt er recht op als je op 01/07/2017 minstens 16 jaar en maximaal 21 jaar oud bent.
  • Seniorenabonnementen: vanaf 65 jaar. Je hebt er recht op als je op 01/07/2017 minstens 65 jaar oud bent.
  • Familie-abonnementen: geldt voor 2 volwassenen en maximaal 4 kinderen van maximaal 15 jaar oud. Deze formule is alleen geldig op Tribune 3. Elke persoon in het familieabonnement moet een apart account met een uniek e-mailadres hebben, ook de kinderen. Het familie-abonnement kan alleen bekomen worden door mét ALLE identiteitskaarten naar de Fan Shop te komen.
    NIEUW: De accounts van de kinderen kunnen vanaf nu allemaal beheerd worden in het account van de volwassene!
  • Personen met een beperking: dit voordeeltarief geldt wanneer je een attest van >66% invaliditeit kan voorleggen. Deze personen kunnen vanaf nu ook online hun abonnement bevestigen. Je mag nog steeds een gratis begeleider meenemen, maar alleen met doktersattest dat bewijst dat een begeleider noodzakelijk is. De begeleider dient naar de Fan Shop te komen. Er wordt maximaal één begeleider per persoon met een beperking toegelaten, zonder uitzondering. In afwachting van de nieuwe tribune – waarin de plaatsen voor rolstoelgebruikers zullen geïntegreerd worden – zal er elders in het stadion plaats voorzien worden, rekening houdend met de specifieke noden.

OPGELET: Indien er misbruik gemaakt wordt van de voordeelformules, wordt het abonnement onherroepelijk ingetrokken.

Nee, wellicht niet. Aangezien we verwachten dat de voorlopige werkcapaciteit van het stadion snel uitverkocht zal zijn aan abonnementen, zullen we in eerste instantie geen losse tickets aan de kassa verkopen. De timing van de verhoging van de capaciteit van het Bosuilstadion zal hierbij een rol spelen. Meer info daarover volgt.

Die informatie volgt later pas.

Natuurlijk. De Fan Shop blijft open om onze fans voort te helpen. Maar om wachttijden te vermijden raden we iedereen aan om de online mogelijkheden te benutten.

Als je voor een abonnement voor Tribune 1 naar de Bosuil komt, moet je via deze link een afspraak maken.

Empty section. Edit page to add content here.

Veelgestelde vragen - algemeen

De Season Card is de nieuwe naam voor het abonnement. Deze Season Cards (en Business Cards) hebben ook alle voordelen van een Member Card.

Deze twee abonnementsformules gelden voor alle wedstrijden van de reguliere competitie van de Jupiler Pro League 2017-2018. Indien we Play-Off 2 spelen, krijgt u deze vijf wedstrijden er gratis bij!

Als houder van een Season Card of Business Card zal je wel steeds voorrang hebben bij het bestellen van de formules voor wedstrijden van Play-Off 1 en bekerwedstrijden, én bij het bestellen van de abonnementen van volgend seizoen!

Ja, als je snel handelt en een gepersonaliseerde Member Card hebt wel. Er zijn bepaalde infopunten in het stadion waar je na het verlies van een kaart, deze kan blokkeren en het saldo op een nieuwe kaart kan laten zetten. Dit systeem is vergelijkbaar met Card Stop. Als je het verlies snel meldt kan je het saldo meteen op een andere kaart laten zetten, en de oude kaart vanop afstand laten blokkeren. Let wel: zolang de kaart niet geblokkeerd is, kan het saldo worden gebruikt.

Je bent altijd veiliger als je je Member Card hebt laten personaliseren in de Fan Shop. Zo kunnen mensen die de Member Card vinden deze inleveren en wij de rechtmatige eigenaar contacteren.

Alle aankopen in het stadion kunnen alleen gedaan moeten worden met een Season Card, Business Card of Member Card. Je kan deze kaarten opladen met consumptiewaarde aan de oplaadpunten, die verspreid in het stadion geïnstalleerd zijn. Maar je kan dit ook thuis opladen, via deze link! Zo vermijd je dat je moet aanschuiven aan de oplaadpunten.

Opgelet: online opladen kan alleen als je Member Card gepersonaliseerd is, d.i. gekoppeld is aan je account. Dit kan je laten doen in de Fan Shop.

De Season Cards kan je online bevestigen of bestellen (indien voorradig). Indien het niet anders kan, kan je deze ook in de Fan Shop bevestigen of bestellen. We raden iedereen aan om dit online te doen (via deze link), zodat wachtrijen in de Fan Shop tot een minimum beperkt kunnen blijven. De Cards die na 23 juli 2017 besteld worden, dienen wel opgehaald te worden in de Fan Shop en worden niet opgestuurd.

Nee. Als je een abonnement (= Season Card) neemt, zitten alle voordelen van de Member Card ook in je Season Card. In dit geval heb je dus geen Member Card nodig.

De toegang tot het stadion wordt geregeld met een draaipoortsysteem. Zodoende kan RAFC beter instaan voor de toegangscontrole, en betere checks verrichten. Het garandeert bovendien dat er geen mensen zonder ticket in het stadion kunnen komen. Als je geen Season Card hebt, dien je je ticket (of e-ticket op je smartphone) te scannen aan de draaipoort.

Als je een Season of Business Card voor 21 juli 2017 aankoopt, wordt deze opgestuurd. Let er daarom zeker op dat de adresgegevens in je account correct zijn!

Season of Business Cards die na deze periode worden aangekocht, moeten worden opgehaald in de Fan Shop. De administratiekost van €8 blijft echter gelden!

Nee, de Member Cards worden niet opgestuurd maar moeten worden opgehaald in de Fan Shop. Zo kunnen we deze ook meteen personaliseren.

Als je een Member Card ophaalt in de Fan Shop is deze gratis. Je dient alleen € 10 consumptiewaarde op te laten, zodat je er meteen mee aan de slag kan bij de volgende thuiswedstrijd (of in de Fan Shop)!

Als je een Member Card in het stadion koopt (€ 1), moet je ook eerst verplicht € 10 opladen. Opgelet: blanco kaarten verliezen de waarde op hun Member Card na afloop van het seizoen! Je kan je blanco Member Card laten registreren in de Fan Shop om de waarde te behouden.

Vanaf het moment dat je iets (ticket, drank, eten, merchandising, VIP-pakket,…) wil kopen, moet je een persoonlijke kaart hebben. Dit kan een Member Card, Business Card of Season Card zijn. Je houdt die ook best persoonlijk bij, want je spaart met elke aankoop loyalty-punten op de naam die op de kaart staat.

Je hebt dus een Member Card nodig als:
– je geen abonnement hebt maar wel iets wil consumeren in het stadion.
– je af en toe uitgenodigd wordt in een business-formule en iets wil consumeren.
– je een abonnement krijgt van het bedrijf, dat niet op jouw persoonlijke naam staat. Anders kan je geen loyalty punten sparen.

Als je geen Season Card of Business Card neemt, is de witte Member Card heel belangrijk. Het is niet alleen je officiële lidmaatschap van Royal Antwerp FC, het is bovendien de kaart waarmee je alle aankopen in het Bosuilstadion kan verrichten. Tickets, drank, eten, merchandising, bestellingen in de VIP-zones, en al de rest: het moet (als je geen Season/Business Card hebt) allemaal met de Member Card. Alles gebeurt dus ‘cashless’! Ook om artikelen in onze webshop te kopen, heb je deze Member Card nodig als niet-abonnee!

Je dient je persoonlijke gegevens achter te laten om officieel lid te worden van RAFC, net zoals dat het geval is bij de Season en Business Cards. Je hebt er alle belang bij dat deze gegevens juist zijn, want met deze kaart spaar je ook de loyalty-punten. En bovendien worden de adresgegevens gebruikt voor verzendingen vanuit de club.

Er zijn twee mogelijkheden om je Member Card te bekomen:

  1. In de Fan Shop. Als je je Member Card ophaalt in de Fan Shop, wordt die meteen gekoppeld aan je account en opgeladen met € 10 drankwaarde die je wordt aangerekend. Deze Member Card kan je zelf online opladen, en zorgt ervoor dat je loyalty-punten spaart.
  2. Je kan je Member Card ook aanschaffen in het stadion zelf. Deze Member Card is NIET gekoppeld aan een account, en je kan deze dus NIET online opladen of er loyalty-punten mee sparen. Deze Member Card kost bovendien € 1. Aan het einde van het seizoen wordt een ‘blanco’ Member Card ontdaan van drankwaarde. Als je deze Member Card wil koppelen aan je account, kan dat in de Fan Shop!

Natuurlijk. De Fan Shop blijft open om onze fans voort te helpen. Maar om wachttijden te vermijden raden we iedereen aan om de online mogelijkheden te benutten.

Met de gespaarde loyalty-punten op je Member/Season/Business Card zal je kortingen kunnen bekomen bij RAFC, maar ook bij onze geselecteerde partners. Meer info volgt!

Nee. Voor het seizoen 2017-2018 blijft je Member Card van het seizoen 2016-2017 gelden. Je kan deze dus gewoon voort blijven gebruiken.

OPGELET: dit geldt alleen voor gepersonaliseerde Member Cards. Van Member Cards waar géén naam op staat, vervalt de consumptiewaarde aan het einde van het seizoen 2016-2017. Je moet dan een nieuwe, gepersonaliseerde Member Card ophalen om in het seizoen 2017-2018 te kunnen consumeren op de Bosuil.

Om veiligheidsredenen kan je steeds maar 1 ticket of abonnement per persoon kopen.

ONLINE:

Online kan je één ticket/abonnement per account kopen. Iedereen die een ticket/abonnement nodig heeft, moet dus een eigen account hebben met een uniek e-mailadres. Dit geldt ook voor kinderen en senioren.

FAN SHOP:

Als je je abonnement(en) in de Fan Shop koopt, dien je de identiteitsbewijzen mee te nemen van de personen waarvoor je een abonnement koopt. Ook senioren en kinderen dienen een eigen account te hebben met een eigen, uniek e-mailadres.

Als je je ticket in de Fan Shop koopt, dien je de identiteitsbewijzen mee te nemen van de personen waarvoor je een ticket koopt.