Niemand kan de verkoop van je woning sneller binnenkoppen dan Heylen Vastgoed

Business 26 oktober, 2022

Heylen Vastgoed, de trouwe partner van Stamnummer 1 kondigde onlangs haar verdere uitbreiding richting Limburg en Oost-Vlaanderen aan. Het ambitieuze vastgoedbedrijf met roots in Herentals wil naast de Antwerpse nu ook de Limburgse en Oost-Vlaamse vastgoedmarkt veroveren. Afgelopen zondag was de rood-witte vastgoedmakelaar matchsponsor voor de wedstrijd tegen KRC Genk.

Wedstrijd tegen KRC Genk als strategische keuze

“Limburg heeft een erg interessante vastgoedmarkt, waar we nog meer voet aan grond willen krijgen”, zegt bestuurder Johan Heylen. “Elk seizoen staat een wedstrijd van RAFC in het teken van Heylen Vastgoed. Voor dit seizoen kozen we de wedstrijd tegen KRC Genk, gezien onze recente uitbreiding richting Limburg.”

Met de keuze voor een wedstrijd tegen een Limburgse club wilde Heylen Vastgoed visibiliteit creëren bij het Limburgse doelpubliek. “Naast extra promotiemateriaal op én naast het veld veranderden we onze boodschap op de LED-boarding. We gebruiken graag de nationale TV-exposure van RAFC om uit te groeien van een Antwerpse naar een Vlaamse vastgoedmakelaar”, aldus Johan Heylen.

Niemand kan de verkoop van je woning sneller binnenkoppen dan Heylen Vastgoed

De periode rond de wedstrijd van afgelopen zondag was ook de ideale gelegenheid tot de lancering van een video met Ritchie De Laet. Het Antwerpicoon sprak een video in die centraal staat in een nieuwe marketingcampagne van Heylen Vastgoed.

Het belang van sportsponsoring

Als geen andere makelaarsketen zet Heylen Vastgoed in op sportsponsoring: “We geloven dat de juiste partnerships in de sportwereld ons tot een sterk merk maken. Groeien is voor Heylen Vastgoed een absolute noodzaak. Dankzij de visibiliteit die we genereren via RAFC doen we aan schaalvergroting. Onze gespecialiseerde teams op het vlak van verhuur, nieuwbouw, juridische ondersteuning, marketing of luxevastgoed breiden zich ondertussen uit van Antwerpen tot Oost-Vlaanderen tot Limburg!”

Dankzij een verkiezing op de sociale mediakanalen van Heylen Vastgoed en RAFC konden fans tickets winnen en werd de aftrap voor de wedstrijd weggegeven.