Het away shirt 2025-2026: met een verwijzing naar onze rode draad en gedragen door vijf partners

Nieuws 20 juni, 2025

Het nieuwe voetbalseizoen gaat van start! Volgende maandag beginnen onze Reds aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. En ook onze abonnees kijken er naar uit: meer dan 90% van onze abonnees heeft verlengd!

Vandaag stellen we het away-shirt voor het seizoen 25-26 voor: een wit shirt met meer rode accenten dan de voorbije seizoenen. Zo staat centraal op het shirt een rode lijn. Die staat symbool voor de rode draad van RAFC: onze community. Een eerbetoon dus aan zij die hemel en aarde verzetten om – op de Bosuil of vanop afstand – hun ploeg te steunen, die met RAFC gaan slapen en opstaan, die zich met hart en ziel verbonden voelen met Rood en Wit.

Het shirt wordt gedragen door vijf partners. Naast vaste waarden Ghelamco en Heylen Vastgoed verwelkomen we drie nieuwe merken: Stanno, Circus Daily en I Am Allsafe.

Met Stanno kiezen we voor een kledingpartner uit de Lage Landen: innovatief, duurzaam, waardengedreven en betrouwbaar. Deze samenwerking geeft de kans om in het ontwerpproces van de shirts het DNA van onze club tot in detail te kunnen verwerken en zo elk jaar opnieuw een uniek shirt te kunnen ontwikkelen. Zo vind je in de kraag van het away-shirt alvast al een verwijzing naar het 145-jarig bestaan van RAFC.

Circus Daily is onze nieuwe hoofdsponsor. Dit 100% digitale sportmedium werkt samen met Stamnummer 1 om de unieke verhalen, emoties en prestaties van RAFC tot leven te brengen.

I AM ALLSAFE, ten slotte, geeft ruimte aan jouw heden, toekomst en verleden. Net als RAFC verlegt het bedrijf grenzen. I AM ALLSAFE brengt groei, lef en topprestaties. I AM ALLSAFE staat achter RAFC en achter jou. Veilig, flexibel en straks heel dichtbij. Je hoort binnenkort meer van hen. I AM ALLSAFE is te zien op de mouwen van het shirt.

In economisch uitdagende tijden geloven deze bedrijven in RAFC. Deze partners maken het mogelijk om verder te investeren in een toekomst met oog voor onze community en fans, en voor innovatie. Dankzij deze samenwerkingen zetten we de volgende stap in onze ambitie: de club zelfbedruipend maken én zich duurzaam verankeren in de top 6 van het Belgische voetballandschap.