Boeken van (extra) tickets, hospitality of all-in arrangementen
1. Hoe boek ik (extra) business seats en/of hospitality?
Log in op uw RAFC-businessaccount, klik op “Bestel Hier” of “Upgrade” bij de gewenste wedstrijd en doorloop de verdere aankoopprocedure.
2. Kan ik zonder account boeken?
Nee, een businessaccount is verplicht voor de hoofdboeker. Dit kan eenvoudig worden aangemaakt via “registreer”.
3. Kan ik meerdere plaatsen tegelijk boeken?
Ja, zolang er beschikbaarheid is.
4. Kan ik een factuur krijgen van mijn aankoop?
Ja, een betaalde factuur wordt zo spoedig mogelijk na online betaling naar uw e-mailadres verstuurd.
LET OP: facturatiegegevens kunnen niet worden gewijzigd na een online aankoop.
Tickets beheren
5. Hoe beheer ik mijn tickets en parkingtickets?
In uw businessaccount klikt u op “Mijn Tickets” bij de betreffende wedstrijd. Daar ziet u al uw vaste abonnementsplaatsen en/of (extra) aangekochte seats en kunt u de gewenste actie ondernemen. Wordt de knop “Mijn Tickets” niet getoond, dan heeft u voor die wedstrijd (nog) geen tickets of geen businessabonnement.
6. Hoe wijs ik mijn tickets toe?
Voor ieder ticket is het wettelijk verplicht dat een unieke gastnaam wordt ingevuld die overeenkomt met de eindgebruiker van het ticket. Selecteer één ticket, klik op “Gast instellen”, voeg een bestaande gast uit uw gastenboek toe of maak een nieuwe gast aan. Klik daarna op “Opslaan”. Herhaal dit voor elk ticket afzonderlijk.
7. Hoe verifieer ik mezelf/mijn genodigden voor mijn tickets?
Het is wettelijk verplicht voor iedere gast om zich éénmaal (per seizoen) te verifiëren. Via deze handleiding kan u lezen hoe u en uw gasten zich eenvoudig via Itsme kunnen verifiëren. Geen Itsme of problemen met de verificatie? Contacteer business@rafc.be.
8. Hoe download of verstuur ik mijn tickets?
Nadat alle gastnamen zijn ingevuld, kunt u alle tickets afzonderlijk selecteren en downloaden/versturen of alle tickets in één keer selecteren om in bulk te downloaden/versturen. LET OP: versturen kan naar uzelf of rechtstreeks naar uw gasten, mits voor iedere gast het correcte e-mailadres is ingevuld.
Formules & inhoud
9. Welke formules zijn er?
Diamond Club, Lounge 1880 en Business Seats. Een loge boeken kan uitsluitend op aanvraag via business@rafc.be en enkel indien beschikbaar.
10. Wat is er inbegrepen?
Toegang tot de hospitalityruimte, catering en – bij een all-in arrangement – een zitplaats in het stadion.
11. Is catering inbegrepen bij alle formules?
Nee, uitsluitend bij Diamond Club en Lounge 1880.
12. Zijn dranken inbegrepen?
Ja, alle dranken zijn inbegrepen vanaf 2,5 uur vóór tot 1 uur na de wedstrijd, en uitsluitend in de voorziene hospitalityruimte(n).
13. Kan ik alleen catering boeken zonder seat?
Ja, indien u vaste seats (businessabonnementen) bezit.
Abonnementen & verlenging
14. Wanneer kan ik verlengen?
In de periode tussen reguliere competitie en play-offs, volgens de informatie in de verlengingsmail.
15. Hoe verleng ik?
Door de procedure te volgen zoals beschreven in de verlengingsmail.
16. Kan ik zitplaatsen wisselen of extra abonnementen verkrijgen?
Ja, tijdens de wisselperiode na verlenging, mits beschikbaarheid.
17. Wat als ik te laat verleng?
Dan vervalt uw voorrang en gaat de plaats in de vrije verkoop.
Voordelen & extra’s
18. Heb ik voorrang op tickets?
Ja, businessabonnees hebben voorrang op tickets bij beker- en Europese wedstrijden. Bij topwedstrijden hebben zij ook voorrang om extra tickets aan te kopen.
19. Zijn er netwerkevents?
Ja, via de Business Club 1880. Het lidmaatschap is niet standaard inbegrepen bij een businessabonnement.
Praktisch op wedstrijddag
20. Waar meld ik mij aan?
Bij de business-ingang zoals vermeld op uw ticket: ingang A, B of C van de hoofdtribune.
21. Hoelaat mag ik binnen?
Zonder hospitality: 1,5 uur vóór de wedstrijd. Met hospitality: 2,5 uur vóór de wedstrijd.
22. Waar kan ik parkeren?
U kan een parkingticket (€10) aankopen voor parking Gosselin via het ONE-account of ter plekke met de bankkaart. U vindt alle info over deze parking via deze weblink. Informeer via business@rafc.be voor parkeermogelijkheden aan het stadion.
23. Is er een dresscode?
Kledingkeuze is vrij, maar smart casual wordt aanbevolen voor de hoofdtribune. Merchandise van RAFC is toegestaan. Het dragen van merchandise van de bezoekende ploeg in de thuisvakken is verboden.
24. Zijn kinderen welkom?
Ja, mits begeleid door een volwassene. Qua hospitality kan een apart kindermenu worden voorzien. Informeer via business@rafc.be naar onze kidsformules.
Speciale wensen & service
25. Kan ik dieetwensen of allergieën doorgeven?
Ja, via business@rafc.be.
26. Is er rolstoeltoegang?
Ja, geef dit vooraf door via business@rafc.be.
27. Wat is de RAFC business card en hoe verkrijg ik deze?
De business card is een exclusieve service voor onze businessabonnees. Via deze kaart kan u uw verbruiken op de zaak declareren. Vraag ze aan via business@rafc.be.
28. Is het mogelijk het stadion te huren voor events?
Ja, via The Arena Group – Bosuil Antwerpen.
Technisch & account
29. Wachtwoord vergeten?
U kunt uw wachtwoord herstellen via de loginpagina of een e-mail sturen naar business@rafc.be om uw account handmatig te laten activeren.
30. Kan ik mijn gegevens wijzigen?
Ja, gelieve een wijziging van uw (facturatie)gegevens steeds z.s.m. door te geven aan business@rafc.be én finance@rafc.be.
31. Krijg ik tickets digitaal?
Ja, via de website of – indien u businessabonnee of lid van de Business Club bent – in de RAFC Business-app (powered by Bundeling).
32. Hoe gebruik ik de RAFC Business-app?
Sluit u aan bij RAFC als businessabonnee of Business Club-lid en ontvang een uitnodiging om de app te downloaden. U logt in met dezelfde gegevens als uw iXpole-account. Zo heeft u ook via uw gsm binnen enkele klikken toegang tot uw tickets en de leukste netwerkevents.